KMK kliniken kommer att upphöra

Hej på er.

 

Jag har jobbat som terapeut i nästan 20 år och en tanke jag hade när jag började min bana var att jag ville hjälpa människor med deras problem med smärtor i muskler och leder. Så här i elfte timmen så när jag ser tillbaka så har jag, tror jag lyckats ganska bra med detta. Men allting har ett slut även detta. Jag har under åren ådragit mig arbetsskador/skador så nu kommer jag att avsluta min bana som terapeut. Min sista arbetsdag blir den 18 juni sedan kommer företaget att avvecklas. Jag ber nu att få tacka alla kunder som gett mig förtroendet att få behandla dem. För er som har presentkort är det hög tid att använda dessa då ni inte kommer att kunna utnyttja dessa efter den 18 juni

 

Vänligen

KMK-kliniken, Olle Håkansson